نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یووه برای تغییر سیستم یک هافبک می خواهد !

یووه برای تغییر سیستم یک هافبک می خواهد !

یوونتوس در ابتدای فصل کمی با مشکل گلزنی روبرو بود و بسیاری از کارشناسان نبود بازیکنی مانند توز را عامل اصلی افت یووه می دانستند ، به همین دلیل مدیران یووه بدنبال جذب مهاجم رفتند و نام هایی برای آمدن به تورین در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد .

با ادامه بازی های یووه اما مهاجم هایی یووه درخشش بیشتری داشتند تا جایی که در حال حاضر توجهات به جذب مهاجم کم شده و گفته می شود یووه بدنبال جذب یک هافبک بازیساز جدید است !

در همین رابطه امروز " اسکای اسپورت " خبر داد که یوونتوس گزینه هایی برای جذب دارد که ایلکای گوندوغان و آدریان ربیوت جزء نفرات اصلی هستند .

اسکای با پیش بینی اینکه یوونتوس بار دیگر از ژانویه به سیستم 2-5-3 باز خواهد گشت ، اشاره کرد که تلاش برای جذب هافبک دورتموند و یا پاریس سن ژرمن در دستور کار مدیران بیانکونری است .

در مورد هافبک PSG گفته می شود که خود او بدنبال انتقال قرضی است و سخت بنظر می رسد که مدیران باشگاه فرانوسی اجازه انتقال کامل ربیوت را در ژانویه بدهند . 

همچنین " Sky Sports " خبر داده است که در هفته پیش رو یوونتوس تلاش جدیدی برای جذب گوندوغان خواهد کرد و این در حالی است که دورتموند احتمالا مبلغی حدود 20 میلیون یورو برای انتقال هافبکش به تورین درخواست می کند .



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: